Sunday, January 23, 2011

Julebord med jobben.

Sist fredag, 14/1, var det julebord med jobben. En super vellykket aften.
Tema: Cowboy.
Så for å fikse en rød tråd for oss på samme hotell, laget jeg barte-skjef til alle.



(et blurry bilde av meg, med barte-skjerf rundt halsen.)

Det var konkurranse med riding på okse, god mat, dans og det som skal til for en festelig kveld. Og som standar meg, var jeg jo ganske mye rundt over alt, og hilste på de som var der.
Tidligere på dagen hadde jeg vært å kjøpt meg sko som jeg tenkte var "litt" mer cowboy(girl)-isk for anledningen.



Og når det er med i betraktning at jeg ikke går så mye med høye-hæler, og var mye på farten på julebordet, så sier det seg selv at det kjentes dagen derpå. Selv om det tok litt tid før jeg koblet at det var skoene.

No comments: